Model Nike Air Kukini rozhodně není pro každého, jeho extravagantnost ale vyrovnává pohodlí a jemné barevné provedení, která tahle znovuzrozená silueta nabízí. Ačkoliv celou tenisku svírá klec, která drží tvar celé siluety, paradoxně ti tenhle pár dopřeje kompletní svobodu pohybu a luxusní komfort.
Siluetu Air Kukini poprvé značka Nike představila v roce 2000, i přesto ji ale mnoho sneakerheadů ani po více než dvaceti letech nezná. To se ovšem letos mění, nedávno totiž na Footshopu vyšly nové Nike Air Kukini v krémovém barevném provedení s názvem “Cream Grey”.
K příležitosti tohohle historického releasu dal Footshop dohromady tým pěti kreativních duší, které společně vytvořily tematický editorial v doprovodu koláží od grafické designérky Kateřiny Olexové. V čele celého týmu umělkyň stála zpěvačka a rapperka Sharlota, o jejíž make-up a kompletní look se postarala Kateřina “Koki” Mlejnková.
Sharloty upcyklovaný outfit má na svědomí česká značka Re_akire, za níž stojí umělkyně a návrhářka Erika Štěpánková. Veškeré fotky, z nichž poté mohla vzniknout povedená série koláží Kateřiny Olexové, zajistila fotografka Anna Kovtun, kterou můžeš mimo jiné znát také pod přezdívkou Hypnodaze.
Pokud tě tenisky Nike Air Kukiny “Cream Grey” zaujaly, můžeš si je už teď objednat přímo na Footshopu, kde mimo jiné najdeš ještě několik dalších colorways, které jsou možná ještě o něco víc šílené. Mrkni na Footshop a vyber si to, co ti nejvíc padne do oka.
Na závěr si můžeš prohlédnout také celou crew, které dal Footshop speciální prostor při spolupráci v rámci releasu párů Nike Air Kukini “Cream Grey”, při němž vznikl již několikrát zmíněný editorial by Footshop.

Digital Artwork: @kate_bohemia
Photography: @hypnodaze_ph
Make-up & Hair: @koki9_official
Styling and custom upcycled apparel: @re_akire
Set Design: SDD Studio