Jay-Z rozjel spolupráci s LVMH na jeho značce šampaňského

Jay-Z se rozhodl prodat 50% podíl své značky “Armand de Brignac“, která se zaměřuje na výrobu šampaňského, konglomerátu LVMH.

Jay-Z původně značku Armand de Brignac, známější pod jménem “Ace of Spades“, odkoupil kvůli nehezkému postoji Frederica Rouzauda, manažera “Cristal“, k hip-hopové subkultuře. Rouzaud nebyl tak úplně spokojený s tím, že američtí rappeři zmiňují Cristal ve svých textech a že vůbec ono šampaňské pijí.

Z pohledu Jay-Zho bylo tohle vyjádření z roku 2006 rasistické a začal značku bojkotovat a zařekl se, že už o ní nikdy rapovat nebude. V roce 2014 pak kvůli své lásce k drahému šampaňskému odkoupil právě Armand de Brignac.

Prodejem polovičního podílu získá značka možnost globální distribuce pod záštitou Moët Hennessy, jedním z nejznámějších jmen ve světě šampaňského.