Bez jakýchkoliv předešlých náznaků se Stone Island přesouvá pod křídla značky Moncler. Obě značky nemají společné pouze to, že pochází z Itálie, ale i jejich hlavní motto “beyond fashion, beyond luxury“, podle kterého se řídí. Volně přeložit ho můžeme jako “dál než móda, dál než luxus”.
V rámci společného partnerství se budou tyto dvě původně italská, dnes ale už celosvětově známá jména snažit o udržení jejich schopnosti držet se s vyvíjejícími se trendy nových generací a zároveň o posílení jejich současné pozice ve stále se posouvajícím světě luxusních a prémiových brandů.

Remo a já jsme se rozhodli spojit síly a vize, abychom společně a s větší silou než kdy jindy překonali výzvy, kterým všichni čelíme. Sdílíme stejné kořeny, podobné podnikatelské cesty a maximální respekt k hlubokým hodnotám našich značek a našich lidí. A navíc jsme oba Italové. “
– Carlo Rivetti, CEO a předseda značky Stone Island
Moncler měl podle dostupných zdrojů koupit Stone Island za 1,15 miliardy eur, což je v přepočtu přibližně 30 miliard korun. Jak Remo Ruffini, předseda a generální ředitel společnosti Moncler, tak i Carlo Rivetti, předseda a generální ředitel značky Stone Island, se budou snažit posílit konkurenceschopnost obou brandů, přičemž se pokusí respektovat a zachovat jejich identitu a autonomii. Uvidíme, co nám propojení těchto dvou známých jmen v budoucnosti přinese, zatím můžeme ale jen napjatě vyčkávat.