Slovo moodboard je poslední dobou slyšet ze všech stran. I přesto, že je občas možná trochu nadužívané, vnímám moodboard pořád jako velmi jednoduchý, ale zároveň efektivní nástroj, kterým začíná spousta různých projektů. V rámci dnešního dílu, bych proto rád představil několik virtuálních moodboardů, které jsou založené na vizuálním obsahu, a mohou tak být podobným zdrojem inspirace.
@servingthepeople je alternativní online platforma pro mladé umělce a kreativce. Na webu STP jsou vystavena a prodávána umělecká díla, ale jejich Instagram je parádním mixem art, grunge, fashion a youth tématiky.
@veryadvanced je hlavně o vintage módě. Značky jako Stüssy nebo Nike se tady vracejí v podobě starých reklamních letáků a foto editoriálů připomínajících začátky různých ikonických značek.
@showstudio vytváří současný obsah týkající se módy a především módního filmu. Kromě Instagramového účtu má Show Studio svůj YouTube channel, na kterém je spousta skvělých interviews, diskuzních panelů a industry insights.
Ve spojitosti se slovem moodboard nemůžu samozřejmě vynechat @verycoolkids. Mix chutí, nálad a estetického vkusu členů @explicitevent a @texttotheculture se odráží právě na tomto společném účtu. Verycoolkids umí svým obsahem nejen inspirovat, ale často i šokovat a provokovat.
@paulmittleman působil jako creative director v začátcích značky Stüssy a postupně se dostal ke spolupráci s lidmi jako Kanye West, Pharrell Williams nebo Nigo. Jeho Instagramový účet vytváří koláž osobních throwbacků, memes a politické kritiky. Svojí nadsázkou tak alespoň bourá fádní podobu typického instagramového účtu.
Co je 5 gramů, jaké jsou moje motivy a co dalšího čekat od této (ne)pravidelné série se dočteš v prvním díle. Pro další inspiraci a ideas mě sleduj na Instagramu a Twitteru.